BluePink XHost |
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink |
Webdesign
SEO Tools
Găzduire
Widgets
În sens larg , SEO reprezintă o componentă a Marketing-ului prin faptul că necesită înțelegerea modului în
care funcționează algoritmii de căutare și ce ar căuta vizitatorii, pentru a stabili o corespondență cu site-urile
care oferă ceea ce aceștia caută. Anumite tehnici SEO pot implica optimizarea codării unui site, fără a face
modificări vizibile pentru vizitatori, precum ierarhizarea structurii site-ului, evitarea sau rezolvarea unor
probleme care ar putea impiedica motoarele de căutare să indexeze complet site-ul. Alte eforturi mai vizibile
ar fi includerea de conținut unic care este ușor indexat și extras de pe site-uri web.
Termenul SEO poate să se refere și la "Optimizatori pentru Motoare de Cautare", un termen adoptat de
industria consultanților care se ocupă de optimizarea site-urilor în numele clienților precum și de angajații
proprietarilor de site-uri care pot lucra SEO în interiorul firmei.
Consultanții SEO propun adesea SEO ca un serviciu singular, făcând parte dintr-o campanie mai mare de
marketing. Deoarece un proces de optimizare eficient poate cere schimbări în codul sursa al site-ului, este
recomandat să fie inclus în dezvoltarea initială si design-ul site-ului pentru a ajunge să fie „Search Engine
Friendly". Termenul de „Search Engine Friendly" ( „Prietenos Motoarelor de Căutare") este folosit pentru a
descrie design-ul, meniurile, sistemul de management al conținutului și al coșului de produse care poate fi
optimizat ușor și eficient.
Se spune că Google are peste 300 de factori în componența algoritmului de afișare a rezultatelor, ceea ce a
creat numeroase teorii legate de tacticile folosite pentru SEO, în rândul webmaster-ilor.
Pentru a fi cotat cât mai sus și a ajunge pe prima pagină a motorului de căutare trebuie ținute cont de lucruri
precum:
- Textul cuprins între etichetele <title> si </title>
- Nume de domeniu
- Elementele HTML
- Etichetele HTML
- Frecventa unui cuvânt cheie, atât în pagină cât și global
- Sinonime ale cuvântului cheie
- Atributele ALT pentru imagini
- Titlul link-urilor
- Numărul total de hyperlink-uri de la și spre o pagină
- Calitatea site-urilor de la care pleacă link-uri spre o pagină
- Vechimea unui site.
Unelte SEO
Pentru a știi exact cum stați cu indexarea paginii pentru motoarele de căutare aveți la dispoziție o gamă
variată de unelte, dar pentru că majoritate dintre noi preferă lucrurile primite gratis, și apoi de multe ori
uneltele plătite nu sunt cu mult deasupra celor free am să vă recomand o colecție completă de unelte SEO.
1. Website Analysis Tool
2. Directory Search Tool
3. Keyword Tool
4. Keyword Data Miner
5. Website Keyword Analysis
6. Keyword Top 10 Site Info
7. PageRank Tool
8. Site Starts Tool
și lista poate continua dar am să vă las să le descdoperiți singuri.
Toate acestea și multe alte unelte puteți găsi la adresa : http://www.seocompany.ca/tool/seo-tools.html
De asemenea, veți găsi câteva instrumente utile și gratuite pe un site românesc care se ocupă de design web,
promovare, optimizare și marketing online. http://www.iseom.com/
Pentru o optimizare cât mai buna a site-ului dumneavostră puteți consulta și următoarele ghiduri de
optimizare:
- Ghid SEO de optimizare a unui site web
- Optimizare site pentru motoare de cautare - Optimizare SEO
- Lectii SEO gratuite